ПРИКАЗКИ ЗА ЛЕКА НОЩ

23.01.2011 г.

В магазина

28 Февруари 2010






- Здравейте! – поздравил Млад човек, влизайки в магазина, за който не отдавна бе видял реклама.

-Здравейте! – приветливо му отговорила, вече не толкова младата Продавачка.

- Кажете ми моля, имате ли Романтика? Искам да си купя около 2-3 кг.

- Романтика? – учудила се Продавачката. Не, такава стока отдавна нямаме. Вие, сигурно в Интернет сте прочели за магазина?

-Да – кимнал Младия човек.-Но там беше написано, че със сигурност разполагате с Романтика.

-Това е само за онлайн магазина – съгласила се Продавачката.При нас много рядко тази стока се продава директно.Обикновено, който има нужда я поръчва по интернет, хем е анонимно, хем не е необходимо да я разнасяш през целия град.

-Нима хората се срамуват от това, че търсят Романтика?

-Не знам.Девойките все още не се стесняват от това, виж Мъжете…..

-Странно…- замислил се Младия човек.

-Вие предплагам сте студент по хуманитарни науки, писател или поет?Продавачката , внимателно разглеждаше Младия човек.

-Не.Аз съм просто Млад човек.Кажете ми, какво може да ми предложите вместо Романтика?

- Така, така, да видим.Продавачката , започнала да проверява по етажерките.Имаме например Вдъхновение.Тъй , като бързо изветрява, то по добре е да не го държите на открито, а до го изпозвате всичкото веднага.

-Да , благодаря, няма да откажа - съгласи се Младия човек.-Извинете, а какво най много се търси напоследък?

- При нас се търсят различни стоки, като Хумор, Гордост, Тщестлавие, Цинизъм, Скептицизъм, Ирония, Вяра

- А Любов?

- О,Любов през цялото време е много популярна и винаги е била много търсена.

- И колко струва?

- Много, много скъпо. Любов - това е много светло чувство,много силно концентрирано и се продава на грамове.В повечето случай тя съществува още от раждането, но хората не я ценят и я разпиляват, без да опознаят всички нейни прелести.А в някои хора тя остава, при тях тя расте и се увеличава и тогава хората могат да си подарят един на друг Любов.Ето Вие Млади човече, някога дарявали ли са ви Любов?Продавачката замечтано, притворила очи, спомняйки си своята младост.Толкова е прекрасно да ти подарят Любов.Веднага започваш да се чувстваш всемогъщ и щастлив.Любовта те изпълва и това е толкова вълшебно!

-Навярно още съм твърде млад.На мен още никой , никога не ми е подарявал Любов, и аз също не съм.След вашите думи, ми се струва,че аз все още не съм усетил това чувство, макар преди няколко минути да мислех обратното.

-Всички е пред вас…Важното е да не я разпилеете без време.

-И какво, много хора ли купуват Любов?-продължил да разпитва Младия човек.

-Да, как да ви кажа..Аз вече ви казах, че тя се продава на грамове и е много скъпа.Затова в нашата промишленост, взеха решение, за да може всеки да си позволи Любов, да се продава с различни добавки.Недостатъка на добавките е ,че те са много негативни и често с лоши качества.Затова предлагаме така наречения икономичен пакет, който се разпродава много бързо.

-Какви са тези вредни добавки?-усмихнал се Младия човек.

-Такива, вредни.Любов и Ненавист, Любов и Ревност, Любов и Презрение и т.н.Такива добавки сами по себе си не се продават, Слава Богу, за тях още няма клиенти.А колкото до тези добавки, че са естествени, също трябва да се разпространяват сред хората.Много клиенти на това се осланят.Младите джигити, например избират най- безобидната на пръв поглед добавка – Ревност, а после убиват невестите си именно заради тази добавка.

-Но не е тяхна вината.След, като не може да си позволиш да си купиш чиста консистенция, се налага да избираш, така да се каже, ниско качественна смес.

-Но Млади човече, да не забравя да ви кажа най важното.Любов не е задължително да се купува, тя може да израстне в теб.Аз вече ви казах, че тя съществува в повечето хора от раждането и че много я разпиляват просто така.Но както се казва земята помни , какво е отгледала.Така и в нас, винаги остава мъничко семенце Любов, за което ако се грижим, поливаме, премахваме плевелите, може да израстне силно и красиво цвете.Просто не всички хора вярват в това, в много у тях няма достатъчно Търпение или Надежда.И така Млади човече, решихте ли какво искате?

- Да разбира се, - усмихнал се Младия човек.Бих искал, моля 2 кг.Вдъхновение и по килограм Търпение,Вяра и Надежда, за подхранване на моето семенце Любов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар